Welkom op de website van de Landelijke Internetgroep van Amnesty Nederland

Deze site heeft als doel om (aankomende) webmasters van lokale Amnesty groepen te informeren over het werk van de internetgroep. Onder de knop Internetgroep bijvoorbeeld vindt u informatie over de activiteiten van de internetgroep en haar geschiedenis. Daar vindt u ook een knop Webmasterdag waar u alles kunt lezen over de jaarlijkse webmasterdag in september. Onder Service vindt u diverse pagina's over wat de internetgroep u te bieden heeft. Oa Webhosting waar u kunt lezen wat de voordelen van hosting van uw website bij Amnesty Nederland zijn.

JOOMLA
Deze site dient ook als voorbeeld om te laten zien hoe de nieuwe Joomla-template eruit ziet en welke functionaliteit (zoals bijvoorbeeld de fotogalerij en ImageSlider) we hebben ingebouwd. Voor meer informatie over deze template zie test48.amnesty.nl en test49.amnesty.nl

WORDPRESS
Amnesty ondersteunt ook Wordpress sites.
Meer informatie vindt u op onze voorbeeldsite https://test34.amnesty.nl, en op https://test33.amnesty.nl staan tips en voorbeelden. Amnesty ondersteunt ook het theme Benevolente dat u op de voorbeeldsite ziet.
Kortom: redenen genoeg om eens goed rond te neuzen. Voor inhoudelijk commentaar kunt u ons een mailtje sturen: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Wij horen graag van u!